Ofte stillede spørgsmål

Betaling

Hvilke betalingsmetoder har i?

Betaling via kan ske ved kreditkort eller MobilePay. Ved øvrige bestillinger udover webshoppen betales  ved faktura.

Jeg har problemer med at gennemføre min ordre.

Vi beklager meget hvis du oplever problemer med at gennemføre din ordre.

Tjek gerne om der er tilstrækkelige  midler på den valgte konto. Hvis du prøver at bestille fra en mobiltelefon eller tablet, kan det sommetider hjælpe at skifte over til en computer eller et andet device.

Oplever du fortsat problemer, er du velkommen til at skrive til os på mailen: info@frausingbeauty.dk eller kontakte os på tlf.:69 90 64 40  (Hverdage 7-17), så vi sammen kan løse problemet.

Fragt

Hvornår kan jeg forvente at modtage min pakke?

Vi bestræber sig efter at levere alle ordrer inden for 1-3 hverdage.

Hvordan kan jeg modtage min pakke?

Du kan vælge at få din pakke leveret med DAO eller GSL.

Hvor langt er min ordre?

Du modtager automatisk en mail fra den valgte postleverandør, når din pakke afsendes fra lageret. Her kan du også se dit forsendelsesnummer/Track & Trace nummer. Når din pakke er klar til afhentning vil du også modtage en mail og en SMS.

Er fragtprisen fast?

Ja, fragtprisen er fast uanset hvor mange produkter du køber ad gangen.

Retur

Hvordan returnere jeg en vare?

Ønskes en vare returneret bedes man kontakte kundeservice på  69 90 64 40 i hverdagene kl. 7-17 eller sende en mail til Frausing Beauty på info@frausingbeauty.dk. Skriv RETUR i emnefeltet, så hjælper vi dig hurtigst muligt med at løse problemet. Varen skal sendes retur til adressen Lagerkompagniet, Fruedalsvej 7, 4682 Tureby..

Fortrydelsesretten gælder kun så længe, at forseglingen på varen ikke er brudt.

Kontakt

Hvordan kontakter jeg Frausing Beauty?

Du kan kontakte os via vores kontaktformular under siden kontakt eller ringe til os på 69 90 64 40 i hverdagene kl. 7-17.